Masterchef - Sezonul 2 - Episodul 1 - Online Fara Intrerupere



Vezi Gratis Masterchef -Sezonul 2- Episodul 1- Online Fara Intrerupere



PARTEA I




PARTEA II






Rotaru Ana a preparat orez curry cu creveti in sos dulce acrisor.
Catalin: "A fost distractiv. De la mine ai un da"
Sorin: "Chiar daca ai zambit si ne-ai facut sa radem, pentru mine nu conteaza. Doua sosuri sunt foarte mult. Raspunsul meu este nu"
Florin: "Mi se pare ca ai mult prea multe lucruri de facut ca sa mai faceti si bucatarie. Din partea mea aveti un mare... da"

Morosan Gabriela a gatit un pilaf de orez.
Florin: "Farfuria dumneavoastra nu arata bine, insa arata demential. Aveti un da din partea mea"
Catalin; "Si din partea mea aveti un da"
Sorin: "Mai aveti pana in runda viitoare sa va puneti imaginatia la dispozitie"
Petrica Mardaru este primul concurent care primeste sortul pentru ca a mancat tot ce a gatit. Chefii nu au gustat absolut nimic din ce a pregatit acesta.
Catalin: "Nu am vazut in tot concursul asta un concurent mai concurent ca tine"

 Un concurent din Vietnam, Pham Hoang Nhat Nini, a pregatit o rulada de taitei prajiti in schimbul "sosului" (n.r. sortului).
 Florin: "Ai un da din partea mea"
 Sorin: "Nu este un preparat foarte complicat, dar este extraordinar de bun. Ai un da"

 Ciorba de burta a unui concurent i-a facut pe cei trei jurati sa rabufneasca. "Este o mizerie. Daca ar fi asa ciorba de la mama acasa, as pleca de acasa", a spus Sorin.
Cristian Neacsu a preparat varza calita.
 Catalin a fugit cu farfuria cand a gustat si a vazut cat de buna este. "Multumim pentru varza. Hai sa vedem ce o sa faci si in runda viitoare"
 "I-am spart, sa moara mama!" a exclamat Cristian cand s-a vazut mai departe, lucru care l-a facut pe Sorin sa rada cu lacrimi.

 Prajitura Ginei i-a lasat fara cuvinte pe cei trei membri ai juriului.
 Sorin, Florin si Catalin nu au putut decat sa aplaude.
Sorin: "Este extraordinar. Multumim!"
 Un alt concurent le-a pregatit juratilor o surpriza foarte ... picanta, motiv pentru care a fost eliminat.
Florin: "Esti multumit de ce mizerie ai facut acolo?"
Catalin: "A fost o seara buna... pana sa vii tu"
Nicusor Coroama a preparat un cotlet de miel cu mamaliguta si rosi cherry "preparat intr-un stil mai modern".
Florin: "Din partea mea ai un da"
Sorin: "Nu ma asteptam sa iti arate farfuria asa. Mi-a placut si din partea mea ai un da"
Catalin: "Poftim sortul"

 Prima concurenta, Camelia Gamonte, le-a pregatit juratilor un Cheese Cake si o marturisire care i-a facut sa rada in hohote: "Sunt indragostita de Catalin!".
 Nici prajitura nici marturisirea nu l-au impresionat insa prea mult pe Catalin.
Catalin: "Eu spun nu!".
Florin: "Din partea mea ai un da".
Sorin: "Nu pot sa ranesc sentimentele omului. Va dau un sort. Dar doar daca il pupati pe Catalin"
 Verdicul a facut-o pe concurenta sa planga de fericire.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu